Νέα καταχώρηση

Διαδικασία παραγγελίας

27/03/21

1. Επιλογή υπηρεσίας:
Επιλέξτε την υπηρεσία που σας ενδιαφέρει να αγοράσετε κάνοντας κλικ στο όνομα της υπηρεσίας που επιθυμείτε, και στη συνέχεια θα εμφανιστεί στην οθόνη σας μια φόρμα συμπλήρωσης με προκαθορισμένο κείμενο ή με ελεύθερο κείμενο ή με προκαθορισμένο κείμενο και πεδίο ανεβάσματος φωτογραφίας ή με ελεύθερο κείμενο και πεδίο ανεβάσματος φωτογραφίας ή μόνο με πεδίο ανεβάσματος. Συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία και επιλέξτε «Υπολογισμός τιμής». Στη συγκεκριμένη σελίδα μπορείτε να επιλέξετε πολλές ημερομηνίες δημοσίευσης, ενώ παράλληλα έχετε τη δυνατότητα να συγκρίνετε τις τιμές σε πραγματικό χρόν. Αυτό προστίθεται στο καλάθι σας επιλέγοντας την επιθυμητή ημερομηνία δημοσίευσης, και ακολουθείτε τα ίδια βήματα και για το δεύτερο ίδιο ή άλλο προϊόν. Όταν επιλέξετε το καλάθι αγορών, στην οθόνη σας θα εμφανιστεί μια αναλυτική κατάσταση των υπηρεσιών που έχετε επιλέξει και θα σας δοθεί η δυνατότητα προεπισκόπησης της δημοσίευσής σας, ενώ μπορείτε να επιλέξετε να σας αποσταλούν αντίτυπα των εφημερίδων. Η κατάσταση αυτή είναι προσβάσιμη σε κάθε στάδιο της παραγγελίας σας ή της πλοήγησής σας στον ιστότοπο aggelies.taxydromos.gr. Την ίδια διαδικασία εφαρμόζετε για κάθε υπηρεσία δημοσίευσης που σας ενδιαφέρει.

2. Ολοκλήρωση της παραγγελίας σας:
 Για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, κάνετε επισκόπηση του καλαθιού αγορών σας, όπως περιγράφεται ανωτέρω, και στη συνέχεια επιλέγετε «ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ/NEXT STEP». Αμέσως μεταφέρεστε σε νέα σελίδα, όπου αναφέρονται αναλυτικά τα περιεχόμενα του καλαθιού αγορών σας: όνομα προϊόντος, επιθυμητή ημερομηνία δημοσίευσης, τιμή ανά τεμάχιο, μερικό σύνολο, ΦΠΑ, τελικό σύνολο.

3.Διαγραφή των δημοσιεύσεων που βρίσκονται στο καλάθι αγορών:
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να διαγράψετε από την παραγγελία σας κάποια από τις δημοσιεύσεις που έχετε επιλέξει, πατάτε το πλήκτρο «διαγραφή προϊόντος από το καλάθι» το οποίο εμφανίζεται με το σύμβολο κάδου απορριμμάτων δίπλα από την υπηρεσία που επιλέξατε και αυτό αφαιρείται αυτόματα από τη λίστα των αγορών σας. Εφόσον καταλήξετε στα είδη και τον επιθυμητό αριθμό δημοσιεύσεων που θέλετε να παραγγείλετε και τα τυχόν αντίτυπα που επιθυμείτε να σας αποστείλουμε, προχωράτε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο κουμπί. Αμέσως εμφανίζονται όλες οι σχετικές πληροφορίες (δείτε την ενότητα «Ολοκλήρωση της παραγγελία σας»).

4. Ακύρωση της παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε μέχρι την καταχώριση των στοιχείων σας στις αντίστοιχες σελίδες πληρωμής της Πιστωτικής/Χρεωστικής κάρτας. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κλείσετε τη σελίδα ή να πατήσετε σε οποιονδήποτε σύνδεσμο σας μεταφέρει εκτός διαδικασίας παραγγελίας. Εάν ολοκληρώσατε τη διαδικασία και επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα με την ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ Μ ΕΠΕ στο τηλέφωνο 2421038600, ή με αποστολή μηνύματος στην ηλεκτρονική διεύθυνση logistirio@taxydromos.gr. Για τις δημοσιεύσεις κοινωνικών, δικαστικών, λοιπών καταχωρίσεων και προσκλήσεων Γενικών Συνελεύσεων, η ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει έως τη 12:00 μεσημβρινή ή τη 12:00 μεσημβρινή της επόμενης ημέρας, σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιηθεί μετά το πέρας αυτής και εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί η δημοσίευση ή το μέσο δεν έχει προχωρήσει στη στοιχειοθεσία της στο φύλλο. Για τις διαφημίσεις, η ακύρωση μπορεί να γίνει αποδεκτή μόνο αν μεσολαβούν τουλάχιστο δέκα (10) ημέρες μέχρι τη δημοσίευσή της.

Σημείωση: Όλες οι παραγγελίες που καταχωρίζονται, ολοκληρώνονται και αποστέλλονται μετά τις 12:00 μ.μ. προωθούνται για τη μεθεπόμενη ημέρα ή σε οποιαδήποτε μετέπειτα ημερομηνία έχετε επιλέξει, ή την πρώτη διαθέσιμη εργάσιμη ημέρα της εφημερίδας σε περίπτωση Σαββατοκύριακου, απεργιών ή αργιών. ​Οι παραγγελίες που δίνονται μετά τις 12:00μ.μ. της Παρασκευής, καθώς και μέσα στο Σαββατοκύριακο δεν μπορούν να εκτελεστούν στις εκδόσεις της Δευτέρας καθώς το εμπορικό/διαφημιστικό τμήμα των εφημερίδων δεν λειτουργεί και θα προωθούνται για τις εκδόσεις της Τρίτης.

5.Επιτυχής καταχώριση της παραγγελίας
Η παραγγελία σας θεωρείται ότι έχει καταχωρηθεί επιτυχώς στο σύστημά μας όταν σας σταλεί ενημερωτικό email στο λογαριασμό σας, με αναλυτικές πληροφορίες που αφορούν την αγορά σας. Η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ Μ ΕΠΕ καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Σε περίπτωση που στην παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα, τότε θα σας αποσταλεί σχετικό e-mail ή/και μήνυμα SMS. Εναλλακτικά, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώριση της παραγγελίας στον ιστότοπό μας. Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων αποτελεί προϋπόθεση για τη σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Σας προτείνουμε να διατηρείτε αυτά τα e-mail καθ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε αυτά τα ενημερωτικά μηνύματα, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, θα πρέπει να μας ενημερώνετε άμεσα.

6. Διόρθωση κειμένου παραγγελίας
Για τυχόν διορθώσεις/προσθήκες/διαγραφές του κειμένου, θα πρέπει να ενημερώσετε την υπηρεσία μας, το αργότερο μέχρι τις 12:00μ.μ. της προηγούμενης εργάσιμης ημέρας πριν από τη δημοσίευση ή της τελευταίας εργάσιμης ημέρας αν η δημοσίευση προορίζεται για ημέρα Σαββατοκύριακου ή αργίας. Αν απαιτηθεί οποιαδήποτε διόρθωση μετά από αυτήν την ώρα, δεν εγγυόμαστε για την ορθότητα της δημοσίευσης. Για την αποφυγή τέτοιων καταστάσεων, παρακαλείσθε όπως ελέγχετε το κείμενο κατά τη σύνταξή του. Έχετε τη δυνατότητα να ελέγξετε το κείμενό σας ακόμη και όταν αυτό βρίσκεται στο «Καλάθι» αγορών σας ώστε να διασφαλίσετε την ορθότητα της παραγγελίας σας.